Vanliga Frågor

Jag har glömt mitt lösenord. Hur får jag ett nytt?

Klicka på länken "Glömt lösenordet?" på inloggningssidan och följ instruktionerna.

Var kan jag se mina fakturor?

Kontakta kundtjänst på telefon 08-764 20 10 eller maila kundtjanst@smdlogistics.se.

Var kan jag ändra mitt lösenord?

Det gör du under "Mina sidor" och "Mina uppgifter".

Kan jag se mitt beställningsschema?

Ja, det finns under "Mina sidor".

Var kan jag ändra min e-postadress?

Det gör du under "Mina sidor" och "Mina uppgifter".

Hur gör jag om jag fått en ofullständig eller felaktig leverans?

Då kontaktar du vår reklamationsavdelning på telefon 08-764 20 40.

Hur gör jag för att beställa leverans till en annan dag än min ordinarie leveransdag?

Kontakta kundtjänst på telefon 08-764 20 10.

Kan jag ändra på en order som jag har lagt?

Ja, under förutsättning att det finns en pennsymbol ("redigera") till höger om aktuell order i orderhistoriken.